domingo, marzo 16, 2008

Draconian+Fallen Sentinel+Tears of Marthyr


O dia 5 de abril estarán "Draconian" en Madrid.Con eles estaran tocando os "Fallen Sentinel" e "Tears of Marthyr".
Os compoñentes de Fallen Sentinel tiveron a amabilidade de por un bús para que os que desexemos ir a ver este concerto poidamos facelo da forma mais económica posible.
48€ ida e volta a Madrid con concerto incluido.

Dende aquí quero por o meu granciño de area pra animarvos a que vaiades e vos apuntedes.
Sairíase de Vigo o sabado pola maña e voltariase o terminar o concerto.O bus iria pasando por diferentes puntos de Galicia.

Eu penso que paga a pena xa que son tres grupazos e encima no lo poñen en bandexa.

Si vos animades non dubidedes en poñervos en contacto conmigo a traves do meu correo persoal. Asi asegúrome de que non me despisto.

O meu correo é:

Genma_dorado@hotmail.com

Sobra decir que esta viaxe non esta organizada pa gañar diñeiro, si non pa que a xente vaia o concerto.Canta mais mellor.
O prezo é asequible a todo-los bolsillos.Hay que ter en conta que a viaxe a Madrid xa custa normalmente 60 euros en bús. Como podedes ver isto é un choio.

Anímovos a que vaiades ver a Fallen Sentinel, un dos nosos grupazos tocando con xente mítica...como esperamos que eles o sexan algun día.


Un saúdo!!

No hay comentarios: